IŞİD Musul’da çoğu bölgeleri kaybetti

Musul’u kurtarma operasyonu ortak komutanlık savaş basın dairesi, terör örgütü IŞİD’in Musul’da çoğu bölgeleri elinden çıkardığını bildirdi.

İRNA’nın haberine göre, Musul’da teröristlerin elinde yalnızca üç bölge kaldı.

Bu arada Neynova operasyon komutanı Abdulemir Reyid Yaralluh, Musul’un  el’zencebili bölgesinin terör örgütünün sultasından kurtarıldığını bildirdi.

Öte yandan ırak güçlerinin, terör örğütü IŞİD, eski Musul bölgesinde tamamen muhasara altına aldığı anlaşılıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.